קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני
אופטימיזציה on-site איקון לוח שנה
אופטימיזציה on-site
בניית פרופיל קישורים איקון של קישור
בניית פרופיל קישורים
שיפור חווית משתמש​ לגולש
שיפור חווית משתמש

מי צריך קידום

• עסקים, עמותות, עצמאים ויזמים שנמצאים בתהליך הקמה של אתר.

• עסקים, עמותות, עצמאים ויזמים שיש להם אתר שמופיע "במקומות רחוקים" בתוצאות החיפוש של גוגל או שגוגל בכלל לא יודע על קיומו של האתר...

רוצה שגוגל

האתר שלנו לא יהיה יעיל אם הוא לא יעלה מיד בחיפוש בגוגל. קהל היעד שלנו לא ימצאו את האתר שלנו, התנועה לאתר תהיה דלה ותופנה למתחרים במקביל, והתוצאות בהתאם.

קידום אורגני של האתר הוא תהליך עבודה הלוקח זמן אך משתלם מאוד לטווח הארוך, זהו תהליך הבונה נכס דיגיטלי ללקוח הנשאר לאורך זמן. בחירת מילות המפתח המובילות לקידום העסק והתאמת האתר לקידום האורגני על פי הדרישות של גוגל, הם הבסיס לקידום אורגני איכותי.

קידום אורגני יכול לעיתים לדרוש כמה עדכונים ושינויים באתר, כאלו שיגרמו לגוגל “לאהוב” אותו עוד קצת. כך, הגולשים שלנו יחשפו לאתר ויקבלו ממנו את המידע והתוכן שיגרום להם להירשם לרשימת התפוצה / לבצע רכישה /  להשאיר פרטים ועוד…

נאפיין ונבחן את האתר כפי שהוא  ונבדוק האם הוא רלוונטי לקהל היעד ולצרכי העסק.

נחבר את האתר למערכות לאיסוף מידע, ננתח את הנתונים שאספנו ונעדכן את האתר רק במידה וצריך.

נאתר מילות מפתח מובילות לקידום העסק ונתאים את האתר לדרישות של גוגל כדי לחזק את הקידום האורגני שלו.

01. אופטימיזצית קידום אתרים on-site

כותרות

חשוב לשלב את מילות המפתח בכותרות כדי שלקוחות ימצאו אותך בגוגל.

תיאור

שילוב מילות המפתח בתיאור מקדם את האתר שלך, מניע לפעולה וחושף אותו בפני לקוחות פוטנציאלים.

6H - 1H

שילוב מילות המפתח בכותרות הנמצאות בתוך תוכן האתר, מקדמת את האתר בגוגל.

Rank brain

האלגוריתם המתקדם של גוגל יודע לזהות את חווית המשתמש באתר, לכן, חשוב להסתכל על הדירוג ולעשות אופטימיזציה.

פיזור מילות המפתח

פיזור מילות המפתח בצורה שווה שלא עולה על 6% תגדיל את הסיכויים לקידום אורגני.

01 אופטימיזצית קידום אתרים on-site​

02. בניית תוכנית יצירתי​ת

מובייל

אתרים שעולים בצורה תקינה במחשב לאו דווקא יעלו כמו שצריך במובייל, לכן חשוב מאד ליצור התאמה מושלמת למובייל. אתרים שאינם מותאמים למובייל זוכים מראש בדירוג נמוך בגוגל.

CDN

CDN גורם לאתר להיטען מהר יותר והוא חשוב בגלל שמהירות טעינת האתר הוא גורם קריטי שמשפיע על אחוזי הנטישה, גוגל יעדיף אתר שנטען מהיר על פני אתר שלא וזהו גורם חשוב בקידום האורגני.

השארת פרטים

טופס השארת הפרטים חייב להיות קצר, נוח וידידותי למשתמש. אם הלקוח כבר מעוניין, למה להקשות עליו?

03. מחקר מילים והכרת המתחרים​

מחקר מילים

עושים מחקר מילים וניתוח מדויק של המתחרים כדי ללמוד על השוק.

מדידה

מודדים את כמות התוכן של המתחרים לפי מילות מפתח מסוימות.

תכנית מקיפה

בונים תכנית מקיפה למאמרים ותוכן חדש שיהיה בעל ערך גבוה משל המתחרים.

מחקר

בודקים מה עבד יותר ומה עבד פחות ולפי כך משפרים בכדי להגיע לתוצאות אופטימליות.

03 מחקר מילים והכרת המתחרים​​
04 בניית קישורים​​

04. בניית קישורים​

חיזוק עמודים

שימוש במילות מפתח באתר יכול לחזק את עמוד הנחיתה ובנוסף את שאר העמודים.

רלוונטיות

על ידי שימוש במילת המפתח בכותרת ובתיאור העמוד תוכלו להיות יותר רלוונטיים כלפי הגולשים, בנוסף, זהו עוד מדד שגוגל בודק.

קישורים פנימיים

קישורים פנימיים מאריכים את זמן השהות של הגולשים באתר, מעלה לכם את הממדים אצל גוגל וחושף יותר מידע בצורה נוחה לגולשים.

פתיחת עמודים

פתיחת עמודים נוספים יחזקו את האתר שלכם ודפים אחרים בו.

התהליך שאנחנו הולכים לעבור

אופטימיזצית קידום אתרים on-site
בניית תוכנית יצירתית
מחקר מילים והכרת המתחרים
בניית קישורים
אופטימיזציה קידום אתרים on-site​
אופטימיזצית קידום אתרים on-site​
בניית תוכנית יצירתי
בניית תוכנית יצירתית
מחקר מילים והכרת המתחרים
מחקר מילים והכרת המתחרים
בניית קישורים

איפה

קובעים פגישה ללא עלות וללא התחייבות, מספרים לנו קצת עליכם, אנחנו נכין תוכנת קטנה עם דרכי פעולה והמלצות, ניפגש, נשתנה קפה, נכין לכם הצעת מחיר מסודרת, נבנה תוכנת עבודה, נגדיר לוח זמנים והשמיים הם הגבול 

תקראו ותבינו:

רוצים יותר לקוחות?

אתר שבאמת מוכר? קידום שבאמת עובד?