מי צריך קידום
• עסקים, עמותות, עצמאים ויזמים – שרוצים להיחשף ללקוחות קיימים וללקוחות חדשים
• עסקים, עמותות, עצמאים ויזמים – שרוצים לקדם מבצע מיוחד או אירוע חשוב
• עסקים, עמותות, עצמאים ויזמים – שרוצים "לרדוף" אחרי לקוחות קיימים ולגרום להם לחזור ולרכוש שוב.
למה צריך קידום ממומן?
היום, כשהחשיפה האורגנית ברשתות החברתיות דלה יחסית והתחרות האורגנית בגוגל גבוהה, כדי להגיע לחשיפה רחבה לקהלי היעד מומלץ לבצע קמפיין ממומן לקידום העסק.
בעזרת הקידום הממומן נאתר ונגדיר את קהלי היעד, נמדוד את משך הזמן שהגולשים שוהים באתר, נזהה את העמודים הנצפים ביותר, נבחן אם הגולשים מבצעים את מה שאנחנו רוצים שיעשו – כמו הרשמה לרשימת תפוצה, רכישות, הזמנת שירות ובעיקר נזרים תנועה איכותית לטווח הארוך.
בקידום ממומן אנחנו מגדירים תקציב מראש – כך נשלוט כל הזמן על ההוצאות, התקציב הוא יומי אך גמיש וניתן לשינוי בכל רגע.
בקידום ממומן אנחנו יכולים להגיע לקהל היעד הנכון, בזמן הנכון ועם המסר הנכון – בעזרת הנתונים שנאסוף נצליח להגיע לפילוח קהל מדויק לפי מיקום, שפה, גיל ותחומי העניין של קהל היעד.
קידום ממומן מספק לנו תוצאות מהירות – בשונה מקידום אורגני, לו נדרש תהליך מאוד ארוך שלוקח זמן.