רוצה להצליח ברשת החברתית הרבה יותר? | MMM DIGITAL

ניהול רשתות חברתיות

ניהול רשתות חברתיות

מי צריך ניהול

• עסקים, עמותות, עצמאים ויזמים – שרוצים למצוא ערוץ תקשורת ישיר מול קהל היעד שלהם.
• עסקים, עמותות, עצמאים ויזמים – שרוצים לחשוף את העסק שלהם ללקוחות קיימים ולעדכן אותם בחידושים, במבצעים ובאירועים מיוחדים.
• עסקים, עמותות, עצמאים ויזמים – שרוצים לחזק את המותג שלהם ולהגביר את הנוכחות שלהם ברשת.

למה צריך ניהול

ניהול מדיה ברשתות החברתיות, הוא למעשה  כל הפעילות, התוכן והמעורבות שאתם יוצרים בכל ערוצי המדיה החברתיות השונות, כמו  Instagram, Facebook, Twitter לדוגמא. 

מדיה חברתית הוא לא רק להעלות פוסטים ב Facebook , מדובר בעיקר ביצירת מעורבות וקשר ישיר עם קהלי היעד ולקוחות פוטנציאלים כדי להגדיל מכירות ולמצוא קהל חדש.

איך עושים את זה?

נגדיר את הרשתות החברתיות שבהן אנחנו מתכננים להשתמש, ניצור לוח זמנים שמפרט מתי, היכן ומה אתם עומדים להעלות, נבדוק היטב מי הם הלקוחות שלכם ומה הם אוהבים ונכתוב תוכן שיוצר מעורבות ומתייחס  לצרכים של הלקוחות שלכם.

בנוסף, נגיב לעוקבים ברשתות החברתיות שלכם מהסיבה שכך נוכל להראות להם שאתם מקשבים ועוזרים לכל שאלה ובעיה.

חשוב לנו לתעל את כל המידע שנאסף מהרשתות החברתיות, לטובת קידום המטרות והיעדים של העסק  – לדוגמא:

יותר חברים לרשימת התפוצה, יותר כניסות לאתר, יותר מכירות ועוד 

כיצד פתיחת דף עסקי בפייסבוק תורמת לחשיפה שלכם?

דף עסקי בפייסבוק הוא כלי תדמיתי, שירותי ומהותי לרוב העסקים.
למעשה פייסבוק מחברת אתכם עם כמות פוטנציאלית של כ 2 מיליארד משתמשים וכ- 5 מיליון משתמשים מישראל.
את מרבית האנשים כיום תוכלו למצוא במובייל משוטטים להם ברשתות החברתיות כשהם בבית, בעבודה ואפילו בנהיגה למרות שזה מסוכן ולא מומלץ.
העיניים של הלקוחות נמצאות רוב הזמן בפייסבוק, לכן, יהיה די מיותר לפנות אליהם בעיתון.
התחרות על תשומת הלב היא תחרות שמבזבזת זמן וכסף אז עדיף לחסוך את הזמן והכסף ולפרסם
ללקוח במקום שגם ככה הוא כבר נמצא בו.

פרסום בפייסבוק לא רק חושף אתכם לקהל יעד נוסף, פרסום בפייסבוק יכול בקלות להפוך לתדמית של ממש בעיני הלקוחות שלכם.
דף מלא בפוסטים, פעילויות ותוכן הוא דף שמשדר עסקים, נוסף על כך תמונות, סרטונים ותגובות משדרים תחושת ביטחון ויוצרים את אפקט "הכבשים".
דרך נוספת להסתכל על הכלי המדהים הזה, היא האינטראקציה בינכם לבין הלקוחות, לקוח מעוניין יכול לפנות אליכם בדף העסקי ולקבל תשובות, לקוח מרוצה יכול להשאיר תגובה חמה, ולקוח לא מרוצה יכול להאיר את עינכם לבעיה כזו או אחרת.
היכולת לתת שירות ולקבל פידבקים היא לטובה ולרעה, אך ברגע שנותנים שירות ושמים לב לאותם לקוחות, ניתן להבין מיד שיש אבא ואמא ומישהו כאן לוקח אחריות. עובדה זו לבד, תגרום לאנשים להזמין מכם ולא דרך מתחרה אחר.

מיתוג עמוד הפייסבוק העסקי שלכם

מיתוג עמוד פייסבוק מתחיל ברעיון של הקופירייטר, מקבל תמיכה משאר חברי הצוות ונשלח לידי הזהב של המעצב גרפי.
מיתוג הוא למעשה ערך מוסף של העסק שלכם ושמו הטוב, העסק שלכם יכול להיות ממותג.

לדוגמא: כעסק איכותי, יוקרתי או אמין, אך נוסף על כך אפשר ללכת לתחום המחיר האטרקטיבי או
עסק שתומך חברתית באוכלוסיות מוחלשות, מיתוג במילים פשוטות הוא למעשה תדמית.
כאשר זה נוגע לרשת החברתית, ניתן ליצור תדמית על ידי רעיון מיוחד או פעילות מסוימת, אך
לפעמים ישנם סיטואציות של לקוח לא מרוצה או בעיה כלשהי שחייבים לפתור.
ברגע שאנו פותרים את הבעיה בזריזות וביעילות, אותו הלקוח גם עובר שימור וגם נוצר לכם
תדמית של עסק בעל תודעת שירות גבוהה שמכבד את לקוחותיו.
הרבה פעמים הסוויץ' בין עסקה להתעניינות, הוא דווקא חווית המשתמש והשירות.
לכן, חשוב שהדף שלכם יהיה מלא בתגובות מפרגנות, לקוחות מרוצים ופעילויות שמשדרות מסר
מסוים שמזוהה עם רוח החברה ועם מטרותיה.

תקראו ותבינו:

איפה

קובעים פגישה, מספרים לנו קצת עליכם, אנו נכין לכם הצעה מסודרת, נגדיר מטרות ונבנה את האסטרטגיה המתאימה ביותר לעסק שלכם.
מכאן והלאה, השמיים הם הגבול.

רוצים יותר לקוחות?

אתר שבאמת מוכר? קידום שבאמת עובד?